V četrtek 26. maja smo komentirali fotografije, ki ste jih člani DFK ustvarjali na temo OGENJ. Niste vsi “Franček Piromanček”, zato se je tokrat nabralo nekoliko manj fotografij kot običajno. Temo je izbral in komentiral IGOR ROSINA. Prijetno presenečen nad pestrostjo in izvirnostjo vaših izdelkov se je v pogovoru posvetil predvsem tehničnim izzivom, postopkom in detajlom, nastavitvam pri fotografiranju. Za nastanek nekaterih fotografij je bilo potrebnega veliko znanja – pri fotografiranju in predvsem pri pripravi motiva, zato je bil večer precej izobraževalne narave. Goreče žarnice, regratove lučke, kemikalije – na srečo ni nihče poročal o kakšnih delovnih nesrečah ob fotografiranju! Posebne pohvale vsem, ki ste se izziva lotili načrtovano.
Igorjeva nesojena kariera kemika je tokrat prišla dobro do izraza in strokovni pogovor ga je tako posrkal vase, da je na koncu pozabil povedati, komu tokrat pripada majčka Digitalne Kamere. Odločitev v množici dobrih fotografij in zanimivih idej ni bila prav enostavna. Bomo pa kar tukaj zapisali: majčka gre ALEKSEJU CEGNERJU za fotografijo “End in fire”. Čestitke za izvirno zamisel, tehnično izvedbo ter umetniški vtis.
Vabljeni k ogledu ognjene galerije:
Za naslednjo temo smo poprosili fotografinjo, ki obožuje lov na ulične trenutke. URŠA CULIBERG je torej izbrala temo
ULIČNA FOTOGRAFIJA.
Ob njenih fotografijah smo podebatirali o tem, kaj sploh je ulična fotografija in namignili, da dobro ulovljen trenutek pogosto prevlada nad potrebo po tehnični in likovni perfekciji posnetka. Urša takole razmišlja o temi:
“Ulična fotografija beleži vsakdanje življenje na javnem mestu. Njen namen je izolirati in ujeti trenutke, ki bi sicer ostali neopaženi. Razen tega, pravil in omejitev ni. Fotografu dopušča popolno ustvarjalno svobodo.”
“Eden najbolj pomembnih nasvetov, ki bi vam ga dala je: naredite veliko posnetkov in ne zapuščajte prizorišča prekmalu. Ena redkih stvari, ki jo kasneje obžalujem pri fotografiranju na ulici je, da sem prehitro spustila fotoaparat. Če na ulični fotografiji vidite dober prizor, posnemite veliko fotografij istega prizora. Pogosto bo vaša prisotnost izzvala dober odziv subjekta. Ali pa se bo subjekt končno prikazal na mestu, kjer ste ga čakali ko boste že skoraj obupali.”
“Čakanje. Na dneve neskončno dolgo. Ko si najdem sceno, ozadje, kjer svetloba pada na način ki mi omogoča ustvariti željeno sporočilo. Manjka le še objekt, avto, kolesar, avtobus, pešec, gospa s klobukom, otrok s skirojem, skejtar…ki bi se premaknil točno do točke ki sem si jo zamislila.”
Fotografije sprejemamo do 22. junija 2022, komentirali pa jih bomo na srečanju 23. junija 2022.
Navodila za pošiljanje so še vedno enaka:
- Izbor do treh fotografij na temo pošljite na e-naslov digitalnifotoklub()gmail.com
- Fotografije naj bodo velike 3000 pix po daljši stranici, shranjene v jpg formatu in poimenovane po sistemu »ime priimek – naslov fotografije.jpg«.
Še nekaj Uršinih fotografij – za brainstorming: