V tiskani reviji je žal prostora le za izbor najboljših fotografij naših bralcev, zato pa vam na spletni strani lahko pokažemo vse, ki jih prejmemo v nabiralnik galerija@digitalna-kamera.si, zadeva Nepozabno. Vabljeni tudi vi, da nam pošljete svoje posnetke. Najboljši si prisluži nagrado podjetja Foto GRAD.
Tudi tokratni nabor fotografij je podobno pester, kot smo ga že vajeni; od zanimivih popotnih vtisov, ostrega očesa za podrobnosti do ustvarjalnih zajemov motivov in svetlobnih ambientov ter studijskega portretiranja. Razpon v zajemu in tehnični obdelavi je velik. Nekatere fotografije tako rekoč niso videle postprodukcije, na drugi skrajnosti so nekatere močno dodelane z različnimi aplikacijami, ki jih ponuja trg. Neobdelana fotografija ni nujno najslabša pa tudi obdelana ni nujno najboljša, zato izbor najfotografije temelji na celostnem vtisu.
Fotografija – ena beseda pa tako širno polje uporabnosti. Večinoma jo dojemamo kot svojevrsten dokumentarni medij, lovilec neponovljivih trenutkov, v katerih podzavestno iščemo estetsko vrednost. Kaj je umetnost, je za ta odstavek preobširna filozofska debata, a fotografija je gotovo medij, ki omogoča še marsikaj več kot dokumentiranje. Lahko je neskončno ustvarjalna, tako kot npr. slikarstvo. Lahko je bolj subtilna od realnosti, ki jo uporablja za upodabljanje. Ni nujno le pripovedna, lahko je tudi izpovedna. Izrazna moč tokratne zmagovalne fotografije je velika. Opazovalec takoj dojame, da prikazuje nekakšne notranje svetove, ki portretiranki ne dajo miru, hkrati pa odpira kup vprašanj o naravi teh svetov. Kakšne svetove je Karin Rošker imela v mislih, najbrž ni dolžna obrazložiti; fotografija je tako kot slika odprta za interpretacijo opazovalca. Vsekakor pa pri tokratnem naboru prispelih posnetkov odstopa s svojo izpovedno močjo, ustvarjalnim pristopom in brušenjem avtorici lastnega fotografskega sloga. Čestitamo Karin Rošker, ki si je tudi prislužila nagrado sponzorja rubrike, podjetja Foto Grad iz Ljubljane.